søndag 6. februar 2011

Sløv søndag igjen.

Er for tiden hensatt til godstolen. Fikk en bitteliten vridning i kneet på torsdag og enda sitter jeg her, at en så liten manøver kan sitte så godt i, det er jaggu godt gjort ! Men det blir bedre for hver dag, det får være trøsten.
Var på hagelagsmøte på torsdagskvelden. Gledde meg sinnsykt og kjekt var det jo. Men i annonsen sto det at det skulle være om samplantninger i krukker, gamle og nye sommerblomster. Ikke helt det som ble servert. Tommy Tønsberg var innleid for anledningen og vi fikk da et foredrag om stauder. Mye jeg visste fra før og litt nytt. Kjekt men skuffende allikevel. You see?
Årets blodbeger:
Nå har jeg priklet omtrent halvparten og angrer på at Reidunn ikke fikk en neve til men jeg rekker vel i henne igjen.
Har ikke fått sådd noe mere, drøyer det  til sist i  måneden. Tenker at jeg må komme meg ut i drivhuset uti uka. de to siste åra har jeg ikke brukt bobleplast der ute. Til mitt bruk fungerer det bedre med fiberduk, tro det eller ei. Og så er det så mye lettere å dandere det til. Og ikke snakke om når det skal ned igjen!!
Været har vært grått og vindfullt i det siste. Sola har glimret med sitt fravær. Men lysere er det!!!!
Ønsker alle en flott uke.

1 kommentar:

  1. Skal si du har fått god spiring på blodbegerfrøene. Du har nok hatt gode frø.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett