lørdag 2. januar 2010

Andre dagen i tjueti.

Funderer, heter det tjueti eller totusenot ti? Kommer vel til en konklusjon etterhvert. Vinteren har festet grepet her innerst inni fjorden. Godt med snø og nå har kulda kommet. 15,5 kalde i morges og omtrent det samme nå på ettermiddagen. Kan godt forbli sånn en stund fremover. Ser at sola kryper nedover fjella for hver dag.Ennå er det lenge til vi får den igjen her, 27 januar blir det før jeg kan kjenne solstrålene. Men dagen går fort så jeg holder godt ut.Bare det blir litt varmere ute kan jeg rusle opp i fjellskråninga og finne den. Gleder meg!I går hadde jeg 10 stk til middag, alle barnebarna med foreldre var her . Kosestund for besta/mormor det! Nå er resteribbe fortært og jeg venter på at Petter`n skal vise seg på skjermen. Ellers så saumfarer jeg Impectakatalogen. Ikke problem å finne frø jeg kunne tenkt meg, det er begrensningen som er vanskelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar