tirsdag 12. januar 2010

Tenkeboks

Ikke frøboks  men begge boksene går i samme retning. Mye funderinger på frøhandel i disse dager. Tror jeg kan si at jeg begynner å nærme meg voksenalder nå, lar meg ikke lure mere om "at i år skal jeg ikke så så mye". Det blir bare bløff , så nå fokuserer jeg på sorter i stedet. Drivhuset blir vel fullt i år også. Men ennå har jeg ikke kjøpt jord ....
Ellers har jeg vært på plogtur i dag også. Men ble litt lurt, tenkte mye av jobben ble gjort i går, at opptråkka sti lå der og venta på meg. Men den gang ei. Snøen er som potetmjøl, trått var det. Fikk beskjed fra fjellvan-naboen min at det er sånn det blir når det er langvarig kulde. I morgen prøver jeg på nytt igjen men nå har jeg fått lånt meg truger av overnevnte nabo. Har aldri prøvd det heller, så dette blir spennende.
Til slutt, rockeringen virker , trur eg....er ihvertfall veldig sår rundt midja...hei då!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar